Uit het artikel “Markt voor mobiel bellen ondoorzichtig”, blijkt dat er heel veel moeilijkheden zijn bij het kiezen van een abonnement voor een mobiele telefoon. Eerst en vooral zijn de termen die gebruikt worden bij de verschillende operatoren niet hetzelfde. Dan zijn er ook nog heel veel verschillende tarieven per operator. Voor de gewone consument leidt dit al gauw tot één grote warboel. Met gevolg dat de consument dikwijls voor het verkeerde abonnement kiest en zich daardoor jaarlijks in de kosten jaagt. De juiste keuze maken is enkel voor mensen bestemd, die precies weten hoe lang en hoe laat ze bellen, hoe vaak ze naar vaste of mobiele nummers bellen en hoeveel sms-jes ze versturen.
De consumentenorganisatie vraagt bij de brancheorganisatie van telefoonbedrijven en de minister van Economische Zaken om meer doorzichtigheid.
De consumentenorganisatie vraagt bij de brancheorganisatie van telefoonbedrijven en de minister van Economische Zaken om meer doorzichtigheid.
1 comment:
Lindsy Meeuwes:
Hey Dries!
Interessante posts en goede opmaak!
Kom ook eens een kijkje nemen op mijn blog! Wil je deze ook als link toevoegen op jouwe?
http://blocencomm.blogspot.com
Groetjes Lindsy
Post a Comment